Vēsma, Fanija

Pavasarī topā piesātinātas krāsas un trīsdimensiālas apdrukas

Modes zīmola Monton 2014. gada pavasara vasaras kolekcijas pārdošanas rezultāti liecina, ka šajā sezonā sievietes savai garderobei izvēlas piesātinātas krāsas, ģeometriskus melnbaltos rakstus, mežonīgo džungļu un trīsdimensionālu ziedu apdrukas. Katrs piektais pirkums Monton veikalos noteikti ietver apģērba elementu dzeltenā krāsā.

„Latvijas sievietes ir apģērbu komplektēšanas meistares un šī sezonas kolekcija tam ir ideāli piemērota”,- saka Monton vadošā dizainere Pireta Pupparta. „Var teikt, ka Monton jaunā kolekcija ir sievišķības triumfs ar 60. gadu stila kleitām, kuru krāsu gamma un griezums atgādina romantiskas seno laiku pastkartīšu ainas. Krāsas – sākot no gaiši zila un maigi pelēkas līdz pasteļa rozā un rūsganai, patiesi izceļot sievišķīgas formas un rada viegluma efektu”.

Dizainere apgalvo, ka: „Marta siltās dienās rosināja Latvijas sievietes nopietni revidēt savas garderobes un meklēt sauli arī apģērbā. Katrā piektajā pirkumā noteikti ir kaut kas dzeltens – topiņš, mētelis, blūze, kleita, bikses, kāds aksesuārs.”.

Sievietēm joprojām pārdotāko apģērbu topa līderi ir baltās krāsas žaketes un bikškostīmi, kas lieliski noder darba pārrunās un sapulcēs, it īpaši, ja ir jāprezentē kāds nozīmīgs projekts vai ideja.

Savukārt vadošais motīvs vīriešu garderobē ir ģeometriskie šķērsgriezumi un figūras, kas kombinētas rūtainos rakstos. Tostarp arī melnbaltās grafiskās apdrukas – svītras, strīpiņas, punkti, kvadrāti – ir vēl viena jaunās kolekcijas aktualitāte, kas radusies iedvesmojoties no modernās mākslas.

„Esam gandarīti par mūsu klientu atsaucību un turpinot veiksmīgi uzņemto 2013. gada tempu, kad atklājām 6 jaunus „Baltika Latvia” veikalus Latvijā, īpaši atzīmējot Monton izcilos sasniegumus un lielāko tirdzniecības pieaugumu, esmu priecīga paziņot, ka šī gada 4. aprīlī tika atvērts jauns modes zīmola Monton veikals tirdzniecības centrā „Mols””, tā par jauniem biznesa sasniegumiem min Maruta Ērgle „Baltika Latvija” direktore. „Kopumā turpinām aktīvi attīstīt pārējos zīmolus, veidojot kolekcijas atbilstoši pircēju vēlmēm, strādājot pie jaunu veikalu konceptu izstrādes un veicinām jaunatvērto veikalu tirdzniecības efektivitātes paaugstināšanu.”.

Jaunākie raksti