Jurģis, Juris, Georgs

Ar līksmām svinībām Rīgā ienāk zīmols Pedro del Hierro. FOTO

Aizvadīto piektdien, 15. septembra pēcpusdienā, t/k Spice norisinājās Latvijā pirmās spāņu modes zīmola Pedro del Hierro tirdzniecības zonas atklāšana un ilgi gaidītā ienākšana pašmāju tirgū, kas veikala Cortefiel telpās pulcēja virkni pašmāju modes gardēžu. Vadošie modes un dzīvesstila redaktori, stilisti, blogeri, sabiedrības dāmas un citi zīmola cienītāji steidza iepazīt Pedro del Hierro plašo kolekciju sortimentu, līdz pat vakara stundai netraucēti baudot pasākuma svinīgo atmosfēru un lielisko kompāniju.

Prezentācijas ievaddaļā viesus sveica vienmēr elegantā pasākuma vadītāja – stiliste Iveta Vecmane -, kura iepazīstināja ar Pedro del Hierro zīmolu, tā vēsturi un sezonas jaunākajām tendencēm, aicinot ikvienu klātesošo pārliecināties par preču klāsta oriģinālajiem dizaina risinājumiem, modernajiem akcentiem, izmeklētajiem materiāliem un augsto kvalitāti. Tāpat stiliste vakara gaitā demonstrēja jaunās rudens-ziemas kolekcijas spilgtākos modeļus un konsultēja ikvienu interesentu, iesakot katra gaumei piemērotākos zīmola Pedro del Hierro apģērbus un aksesuārus.

Uzreiz pēc svinīgajām uzrunām veikala telpas piepildīja talantīgās mūziķes Alises Kantes un pavadošās grupas N’Wonders izjustais priekšnesums, kas visa pasākuma gaitā priecēja ar dažādu populāru dziesmu izlasi, ik pa brīdim atkal dodot vārdu Ivetai Vecmanei, kura turpināja viesus iepazīstināt ar eleganto spāņu modes zīmolu. Paralēli jaunāko kolekciju aplūkošanai veikala apmeklētāji baudīja arī atspirdzinošus dzērienus un gardas uzkodas, kā arī ļāvās atklāšanas dienas pirkumiem ar īpašu 40% atlaidi, un, kā ierasts, pasākuma izskaņā neiztrūka arī patīkamas dāvanas.

“Pēdējo gadu laikā mēs vairākkārt saņēmām dažādas atsauksmes, kas liecināja par Pedro del Hierro zīmola trūkumu Latvijas tirgū. Līdz šim tas no visām trim Baltijas valstīm bija pieejams tikai Tallinā, un daudzi zīmola cienītāji speciāli devās turp, lai iegādātos Pedro del Hierro jaunākās kolekcijas. Tāpēc mūsu lēmums atklāt nākamo zīmola tirdzniecības zonu tieši šeit, Rīgā, šķita vairāk nekā pašsaprotams. Šis klasiski elegantais un vienlaicīgi arī modernām vēsmām piesātinātais zīmols ir guvis plašu atzinību ne tikai Spānijā, bet arī citās Eiropas un pasaules valstīs, tādēļ mēs ticam, ka tā oriģinālā stila un līdz niansēm izkoptās kvalitātes sintēze pārliecinoši uzrunās arī Latvijas iedzīvotājus, kuri dod priekšroku pārbaudītām vērtībām,” komentē uzņēmuma KK Fashion ģenerāldirektors Baltijas valstīs Andres Käär.

Pedro del Hierro ir tradīcijām bagāts spāņu modes zīmols, ko 1974. gadā radīja dizainers Pedro del Hjero. Jau kopš tā dibināšanas pirmsākumiem zīmols piedāvā pilnu houte couture jeb augstās modes segmenta kolekciju sortimentu izsmalcinātām sievietēm un elegantiem vīriešiem. Sezonu no sezonas tā plašo piedāvājumu papildina izmeklēti apģērbi, somas, aksesuāri, rotaslietas un pat parfīmi. Kopš 1992. gada Pedro del Hierro ir pievienojies uzņēmuma Cortefiel Group zīmoliem, un šobrīd tas ir pieejams jau vairāk nekā 30 valstīs visā pasaulē. Zīmola kolekcijas iedalās sešās kategorijās – Business Classic jeb klasisks ofisa vides tēls, Business Casual jeb formālais tēls, ko papildina oriģināli akcenti, Casual jeb ikdienas un brīvā laika tēls, Special Occassion jeb svinīgo sarīkojumu tēls, Going Out jeb gaumīgs ballīšu tēls, kā arī Red Carpet jeb īpaši grezns tēls ekskluzīvām svinībām un citiem krāšņiem notikumiem.

Šosezon Pedro del Hierro jaunās Bon Voyage kolekcijas iedvesmas meklējamas greznos luksus klases ceļojumos, kas mūs aizved uz sapņainiem tālo zemju galamērķiem, kurus apciemot, piepildot bagāžu ar mūsdienīgā zīmola tērpiem. Ikviens no kolekcijas apģērbiem un aksesuāriem ir radīts mūsdienīgiem pilsētniekiem, kuri vēlas izskatīties nevainojami ikvienā dzīves situācijā. Kā galvenās vadlīnijas sieviešu kolekcijā dominē piesātināti siltie toņi, kā piemēram, bordo, violetais, haki, pelēkais, bēšais un tumši zilais kombinācijā ar ikoniski baltā un melnā toņa akcentiem. Rudenīgos krāsu salikumus papildina arī viegli romantiskas detaļas un piegriezumi, kas gaumīgi izceļ katras valkātājas siluetu. Īpaši aktuālas ir faltes, mežģīņu elementi, ziedu motīvi, ģeometriski raksti, žakarda un velveta audumi, kažokādas detaļas, adījumi un metālisks, 80-to gadu iedvesmots spīdums.

Vīriešu apģērbu līniju, savukārt, raksturo izmeklēti augstas kvalitātes materiāli un laikam pāri stāvošas vērtības – izkopta gaumes izjūta un oriģināla pieeja individuālajam stilam gluži kā vienmēr ieturēti elegantajiem 50-to gadu itāļu filmu varoņiem – nelabojamiem džentlmeņiem. Šajā kolekcijā mijas spilgti zilās, dziļi violetās, tumši sarkanās un hroma zaļās krāsas pārejas kombinācijā ar klasiski neitrāliem toņiem. Tāpat vienlīdz aktuālas ir arī naturālās krāsas – brūns, bēšs un pelēks. Kā populārākie apģērba modeļi sevi piesaka kokvilnas adījumi un žaketes, vilnas bleizeri un vienmēr aktuālie uzvalki, kuru vieglais audums tos ļauj ērti paņemt līdzi it visur, kā arī elastīgi T-krekli, kas nepieprasa gludināšanu. Visa pamatā ir perfekti noslīpēti un izteikti vīrišķīgi piegriezumi kombinācijā ar Eiropas labākajiem materiāliem par sevi pārliecināta un veiksmīga vīrieša koptēlam.

Jaunā zīmola Perdo del Hierro tirdzniecības zona atrodas t/k Spice 1. stāvā, veikala Cortefiel telpās. Darba laiks: P. – Sv. 10:00 – 22:00.

Jaunākie raksti